Stížnostní formulář
Použijte prosím níže uvedený formulář.
- Uveďte číslo objednávky, své údaje, důvod stížnosti a preferovaný způsob řešení.
- K formuláři přiložte fotografie inzerovaných výrobků a jejich štítky.
- Pokud uplatňujete reklamaci z důvodu poškození výrobků při přepravě, přiložte prosím také protokol o poškození. Tuto informaci si můžete zapsat u kurýra při vyzvednutí. Pokud poškození nebylo v době převzetí viditelné, můžete je sepsat do 7 dnů od doručení. Chcete-li zavolat kurýrovi, obraťte se na infolinku dopravce, který byl za doručení odpovědný. V případě kladného rozhodnutí a nutnosti vyzvednout reklamované zboží vám oddělení vrácení zboží a reklamací zašle nákladní list, který umístíte na zásilku.
Balíček můžete také sami poslat zpět na uvedenou adresu:
Oddělení vrácení zboží a stížností společnosti MONDEX
Towarowa 17
10-416 Olsztyn - Zajistěte zásilku pro přepravu.
- K zásilce musí být přiložen vyplněný a podepsaný formulář stížnosti.
- Vynakládáme veškeré úsilí, abychom vaši stížnost vyřídili do 24 hodin prostřednictvím oddělení vrácení zboží a stížností. Maximální lhůta pro vyřízení stížnosti je 14 dní.
- Nejpozději do 14 dnů obdržíte nové produkty nebo vám budou vráceny peníze. Stížnosti se snažíme vyřešit do 5 dnů.